I love you...Rachel Bilson

Hola chicas!! como están?
Les traigo una nueva entrada de "I love you..." esta vez es sobre Rachel Bilson <3! 
Lo único que puedo decir de Rachel es que me encanta!! desde que la vi en toda la serie de "The OC" que me enamoré de ella! su personaje y además su estilo! la encuentro super linda, y cada vez que la fotografían en la calle se ve regia!! Creo que si tuviera que elegir un estilo de famosas que me inspira y me encanta la elegiría a ella definitivamente!!
Hey girls!! how are doing?
I bring you a new "I love you..." post, this time is about Rachel Bilson <3!
The only thing that I can tell about Rachel is that I love her!! since I saw her on the tv show "The OC" I just loved her! Her character and also her style! I think she's really pretty and every time that the paparazzis take a pic of her on the street she looks amazing!! I think if I have to choose one celebrity style that inspires me I would definitely choose her!

Para las que no la conocen mucho, Rachel nació el 25 de Agosto de 1981, en Los Ángeles, California. Se hizo famosa por su papel de Summer Roberts en la serie "The OC", en la serie (y fuera de ella) mantuvo una relación con el actor Adam Brody (Seth Cohen) <3! esa pareja me encantaba!! se veían super lindos juntos!
For the ones who doesn't know her very well, Rachel was born on August 25th, 1981, in LA, California. She became famous because of her character Summer Roberts on the tv show "The OC", in the show (and outside of it) she had a relationship with the actor Adam Brody (Seth Cohen) <3! I loved that couple!! they looked so cute together!

Apareció en algunos episodios de "How I met your mother", "Chuck", "That's 70's show" y "Buffy the vampire slayer". Yo la he visto en películas románticas, como "The last kiss", New York, I love you" o "Waiting for forever".
She appeared in some episodes of "How I met your mother", "Chuck", "That's 70´s show" and "Buffy the vampire slayer". I also have seen her in some romantic movies such as "The Last kiss", "New York, I love you" or "Waiting for forever"

Bueno, aquí les dejo algunos de sus looks, me encantan!! 
Well, here I leave you some of her looks, I really love them!! 


Bueno chicas, espero que les hayan gustado los looks de Rachel, por lo que a mi me encantan!! la encuentro super sencilla, chic y moderna! y se ve siempre bien! 
Cuidense mucho, muchos besitos y abrazos, y a mis lindas seguidoras también, las amooo!! 
Well girls, I hope you liked Rachel's outfits, because I love them!! I think she's really simple, chic and modern, and she always looks great!
Take care a lot, lots of kisses and hugs, and also for my lovely followers, I love you guys!!

No hay comentarios

Alguna opinion o mensajito? :)